14.12.09

KONSTRUKTIV KRITIK, JA TAK!

Kære læsere. Jeg elsker jeres kommentare og tager det meget
positivt hvis nogen ikke er enige med mig/har konstruktiv kritik
så som min kjole er for kort(det er jo en smagssag), eller den
cardigan ikke lige passede til det outfit. Jeg er super glad
for de kommentare, men når det kommer til ondskabsfulde og lede
kommentare med at jeg ligner Michael Jackson(som faktisk er ret
humoristisk, men come on) og andre lede kommentare, så finder
jeg mig ikke i det. Ja, det her er en blog, folk har lov til at
kommentere hvad de vil, men hey, jeg er også et menneske, jeg
tager det faktisk til mig det i skriver, så peace love & harmony!

Håber ikke jeg støder nogen med dette indlæg :)
Ps. Lara Stone er min yndlings model, og hun har et smukt
mellemrum mellem tænderne :-) :-) :-) :-)

14 kommentarer:

Camilla sagde ...

sikkenoget skørt noget - især den med Michael Jackson ;) jeg synes bestemt ikke du ligner ham hehe. Men ja jeg forstår udemærket godt at du ikke gider de der onde kommentarer. det er simpelthen for kedeligt at læse!

Sara sagde ...

Vel sagt. Ønsker mig i decembergave at du glemmer deres kommentarer, jeg synes i hvert fald ikke de har noget på sig :) Det er for resten en rigtig god blog som jeg ynder at følge med i :)

LostInHerDreams sagde ...

Tror desværre altid, der vil være mennesker, der lader deres dårlige humør og selvværd gå ud over andre. Det er må ingen måde fortjent, for synes du gør det rigtig godt. Men folk er idioter. Og den kommentar der, må du altså endelig ikke tage til dig, var ved at dø af grin over det med michael jackson, det er sgu da bare for langt ude :P

Nanna sagde ...

Det er ærgeligt, at ondskabsfulde kommentarer desværre følger med, når man har en blog med mange læsere. Jeg kan helt ærligt ikke forstå, hvad den "anonyme" flippede sådan ud over - jeg kunne virkelig ikke se det stødende i dit indlæg. Jeg håber, at du bliver ved med at blogge, selvom du engang i mellem får nogle mærkelige kommentarer. Jeg elsker i hvert fald din blog!

MOMO sagde ...

Hvor er i fantastiske allesammen! :) Tusind tak skal i have. Jeg går heller ikke så synderligt meget op i de ondskabsfulde kommentare, det er jo bare personer med for meget fritid. Jeg synes dog det er ærgerligt at der er en eller anden person derude(jeg kan se det er en person igennem min statcounter) som har ondt i røven og skal blive ved med at gå ind på min blog, når hun/han har så meget imod mig... I don't get it :D :D :D

Og hahhaha, ja. Jeg grinte også så meget over det med Michael Jackson! Det var faktisk ret sjovt :P

men endnu engang tak :)

Anonym sagde ...

Hvor er din buksedragt fra?

mimi sagde ...

Du er sgu da mega smuk. Ved ikke hvad de tænker på :S

MOMO sagde ...

1000 tak :)

Buksedragten er fra Zara :)

Helene sagde ...

Hvor er det ærgeligt at man på flere og flere blogs skal læse denne slags indlæg - at folk dog ikke kan opføre sig ordenligt altså!
Håber ikke du tager det personligt, for det er noget værre vrøvl (:

- www.blogalahelene.blogspot.com

MOMO sagde ...

Ja, det er ærgerligt at det sker for ret mange bloggere hele tiden :(

Signe sagde ...

Som jeg tit for af vide hvis folk er dumme. -Det er fordi de er misundelige.! Kan i øvrigt ikke se hvad det ellers skulle være. ! ;)

Elsker din blog momo.

God Jul og godt nyår.:)

http://sushietmoshi.blogspot.com/ sagde ...

Som jeg tit for af vide hvis folk er dumme. -Det er fordi de er misundelige.! Kan i øvrigt ikke se hvad det ellers skulle være. ! ;)

Elsker din blog momo.

God Jul og godt nyår.:)

Michelle sagde ...

Hey you :D

Elsker buksedragter, og synes den klær dig über godt :D

Anonym sagde ...

Det er første gang jeg læser din blog, og jeg er ret så vild med den! Jeg sad og bladrede indlæggene igennem og jeg må indrømme, at da jeg kiggede på billedet over dette indlæg, tænkte jeg at der er altså et eller andet der minder mig om Michael Jackson i dit udseende (overhovedt ikke negativt, ingen tvivl om at du er en rigtigt smuk pige!). Så er det bare lidt pudsigt at du netop i næste indlæg beskriver at du har fået det at vide før. Efter min mening er der altså lidt om det.
Tak for en rigtig god blog.