13.12.09

MAKE A WISH



Jeg faldt lige over disse armbånd på Whynotblog.
Det er fra mærket Dogeared, og som Mille skriver, kan man
ønske sig noget, og når armbåndet falder af, af sig selv,
går ønsket i opfyldelse... Jeg har en meget interessant
historie, om noget der minder om det:

I Brasilien findes der et armbånd, som allemulige på gaden
og stranden sælger. Armbåndet hedder "Nosso Senhor de Bonfim",
det er også et ønskearmbånd. Engang da jeg var lille fik jeg
et hvidt armbånd. Jeg husker tydeligt den voksne sagde:
"Okay, nu binder jeg tre knuder, og for hver knude jeg
binder må du ønske et ønske". Jeg husker jeg gik i panik,
havde jo slet ikke forberedt mig! Men jeg fik ønsket. Ønske 1.
var at jeg skulle få en lillebror eller en lillesøster.
Ønske 2. var at flytte i hus og det 3. ønske husker jeg ikke.
Jeg havde det på i et år, og nægtede at tage det af, selvom
det var helt beskidt og klamt. Ønske nr. 1 og 2 blev opfyldt.

Ingen kommentarer: