1.12.09

MINE LYS ER BRANDT NED


Glædelig 1. december. Jeg er endelig blevet rask. Igår føltes
faktisk ret mirakuløst. Hele dagen havde jeg prøvet at spise,
men alle gangene resulterede i at maden kom op igen. Lækkert.
Men så igår kl. 3 om natten fik jeg pludseligt apettiten tilbage
og spiste dagens første måltid; morgenmad. Jeg har forresten
set den omtalte new moon nu. Og jeg har det bare sådan lidt...
Hvis Bella ikke finder en havenisse og forelsker sig i den,
og derefter siger havenissen den ALDRIG vil svigte hende og
dagen efter ikke tager hendes opkald, SÅ bliver jeg skuffet..

3 kommentarer:

Little Mirror sagde ...

Hvor ser det VILDT ud med de nedbrændte lys! :D
- godt du fik appetitten tilbage ;)

MOMO sagde ...

Ja, de er så vilde :D :D!

C.Middelboe sagde ...

haha kan godt lide din lille havenisse eksempel. Men er helt enig. Synes magien er forsvundet lidt fra historien..Hun finder endnu en hun ikke kan få pga. deres natur.