17.12.09

STATUS



Drikker jasmin grøn te fra Kusmi, og det minder
mig om min mormors eksotiske have i Brasilien.
Jeg håber jeg bliver frisk til de ca. tyvetusinde
julefrokoster jeg skal til senere.

Jeg gik en lang tur i sneen i dag. Blot for at sætte
tankerne igang. Jeg tænkte på det forbudte, og
hvorfor folk tit synes det forbudte er så spændende.
Jeg fik bikset en kur sammen i mit tankespind.
Det handler om at gøre det lovlige forbudt.
Man skal krydre det lovlige, så det føles forbudt.
Øhhh, for meget sne til mig.

2 kommentarer:

Sophie sagde ...

få dig noget mere sne. vil gerne hører hvad du går og tænker. det lyder intrasant, og det inspirer mig til at gøre noget mere forbudt. okay det kan også være jeg har fået for meget sne nu

MOMO sagde ...

Du skal bare huske på det skal være noget lovligt, der er forbudt ;-);-);-);-)