22.12.09

TIL MIG, FRA MIG




Igår sad jeg til kl. 5 om morgenen og ledte efter den perfekte hverdagstaske.
Jeg var inde på net-a-porter, og kiggede lidt på
Alexander Wangs tasker. Jeg var sådan set ligeglad med hvordan
den skulle se ud, men den måtte godt være rygsæk agtigt.
Jeg faldt i søvn, og hertil morgen ser jeg denne skønhed i bunden
af min mors skab. Det er svært at se på billederne hvor rumelig
den er, men den kan indeholde meget mere en pung og mobil, som
var det eneste mine andre tasker kunne rumme(!!!!)

Ps. Mor, hvis du ser det her... Du brugte den jo ikke, og heheh
jeg elsker dig og sådan noget :-):-):-):-):-)

4 kommentarer:

Camilla Laursen sagde ...

nøj, den er fed!
har btw tagget dig i en blogleg (:

millemilla.blogspot.com

MOMO sagde ...

Jaa :-)

Uhh, cool, den må jeg lige få lavet når jeg har tid :D

Silje K sagde ...

Ej, hvor ser den dejlig ud (: Hvad er det den er lavet af?

//Silje K - http://bysiljek.blogspot.com

MOMO sagde ...

Den er så blød og lækker! Jeg har kigget ind i den, men den har ikke vaskemærke eller noget?! Så har faktisk ingen idé om hvad den er lavet af.. Jeg kan dog mærke at det er ægte læder, og ikke et eller andet plastik :D Jeg har en lædertaske fra ged (haha, hvor lyder det klamt!) og jeg tror også denne her er fra ged :-)