7.12.09

TING JEG ALDRIG HELT HAR FORSTÅET POINTEN I



1: Utallige blazere alá Stella Mccartney, der ikke er såkaldt "nude", men PINK.
Bare fordi blazeren har strejf af en lyserød nuance er den ikke "nude".

2: Nitter, all over the place. Nitte stiletter, jeans med nitter bagpå, nitter på blusen, nitte-øreringe,
nitte turban, nitte hoved. Hvor nittet er nittet?


3: Zebra-buksedragten fra H&M... nejnejnej, overvuderet. altså. nejnej.

4: Skulderpuder... hvorfor ser det godt ud på alle andre end mig?
(eller gør det dét, that's the question, hmm)

5. H&M's massive samarbejde med alle designere de overhovedet kan
få fingrene i. Sorry, men jeg betaler ikke 1299 for et par H&M
leggins. (jojo, Jimmy Choo stod bag, men det er stadig H&M)

OBS: Det her er bare sjov. Ikke for at nedgøre nogen/noget :-)

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

kan ikke være mere enig mht. det med H&M og samarbejde med kendte designere .. så vil jeg da hellere købe et par rigtige jimmy choo, i stedet for dem for H&M:)

MOMO sagde ...

Hehe ja, lige præcis. Hvis man vil have Jimmy Choo, så køber man Choo og ikke noget H&M har lavet, hvor han har skitseret nogen tegninger til! hehe :)

Mille sagde ...

Jeg forstår godt hvad I mener med H&M's samarbejde med kendte designere. Jeg syntes også at det er overvuderet, men nogle gange kan de kendte designere også designe noget vildt flot, som H&M ikke selv ville designe. Det er jo ikke alle som har råd til desginer varer.
Hver en designer har jo deres egen stil, hvilket også ses i de ting de designer for fx H&M.

MOMO sagde ...

Ja, helt sikkert!
Jeg tror bare det handler om kvalitet. Jeg køber tit H&M fordi
det er så dejligt billigt, men betaler ikke dyre domme for det, da
det aldrig er den bedste kvalitet.
Hvis jeg skal betale en god sjat penge for noget, må det godt være
god kvalitet :-)

Julie L. sagde ...

Jeg kunne ikke være mere enig i de ting du nævner. .

Skulderpuder er heller ikke gode til mig. Og det er på en eller anden måde trist da jeg nu godt kan lide idéen med skulderpuder

Sofie B sagde ...

H&M buksedragten så så lækker ud på modellerne i bladene, men så ser man den på en almindelig 'dødelig' inclusive sig selv og så ligner man bare en pæreformet flodhest - not good enough H&M eller er jeg bare deform?!. Deres samarbejde med diverse designere er nu fint nok - dog køber jeg aldrig noget til over 500 kr i H&M heller ikke fordi der står Jimmy Choo i nakken ELLER Divided exclusive for den sags skyld. det er næsten værre! ;)

MOMO sagde ...

Julie: Jeg tror bare det handler om, det ikke gør noget godt for mig at fremhæve mine skuldre, haha!

Sofie: Hahaha! Du er IKKE deform! Kun sindssygt tynde modeller der kunne se nogenlunde godt ud i den. Og så fantastisk var den sku heller ikke :D :D :D

Camilla sagde ...

haha hvor sjovt. kan nikke genkendede til meget af det - og den buksedragt der har virkleig aldrig set godt ud på nogen som helst (bortset fra de høje, tynde, langbenede selvfølgelig!) ;)
og det med skulderpuderne - know the feeling! jeg prøvede den populære bluse med markederede skuldre fra Zara - jeg lignede seriøst noget der var løgn, da jeg i forvejen har smalle skuldre ;) hehe

Pernille sagde ...

Jeg er faktisk enig med dig i det hele :b