3.12.09

YES



Jeg havde en meget surrealistisk oplevelse her til morgen.
Det var som om gud snakkede til folket, det lyder åndssvagt,
men det var meget vildt, uden at det var ekstremt. Jeg havde
sovet hos min kæreste, og derfor skulle jeg en anden rute
til skole. Jeg stod af toget på Vanløse og skulle derefter
ned til metroen. Hvis i har været på Vanløse station, ved i
at for at komme ned til metroen, skal man gå igennem en tunnel.
Og hvis i har været der om morgenen ved i også at der er vildt
mange(!!!) mennesker. Nå, jeg stod af toget og marcherede
ligesom alle de andre folk igennem tunnelen. Ingen sagde noget,
alle var stressede. Det eneste man hørte var en saxofon,
der spillede en fantastisk melodi. Jeg troede det kørte over
en radio, men det var for enden af tunnelen manden med saxofonen
stod. Imens os robotter
ikke havde andet i hovedet en stress,
stod manden med saxofonen i sin helt egen verden, fuldstændigt
harmonisk og spillede. Der var et eller andet syret budskab
over det. Jeg ved det bare!!! ;)


4 kommentarer:

Kristine Amalie sagde ...

Ej er det ikke grøndal st.? :D bor selv ret tæt på der!

C.Middelboe sagde ...

hvor lyder det fint. Elsker sådanne oplevelser!

MOMO sagde ...

Jo, det er lige ved grøndal st. Jeg bor også der :D :D

Kristine Amalie sagde ...

Ej hvor sjovt! :)