28.1.10

280110

Når jeg bliver nervøs, så har jeg en ting med at jeg får
så meget kvalme, at jeg simpelthen ikke kan spise noget.
Hele dagen ventede jeg på en opringning og det var super
nervepirrende. Klokken seks får jeg så den længe ventede
opringning. En bekræftelse på at jeg skal hen til Pro
tempore på mandag kl. 10 og hjælpe til i show-roomet, og
andre spændende opgaver. Jeg glæder mig så meget.
Nu har jeg endelig fået appetitten tilbage og har valgt
at nu skal det hele fejres! Så åndssvag som jeg er,
har jeg købt "kalvefilet med gorgonzola sauce" på justeat,
og venter nu på at jeg få mit "fine, fine" mad.. Haha.

Nåeh, det var bare lidt info i hvad jeg står op pusler
med. Håber i alle har en fantastisk torsdag :-)

6 kommentarer:

Louise sagde ...

Tillykke!
btw, så synes jeg simpelthen, at du er den sejeste modeblogger.
Du kører så god stil overfor dine læsere, og jeg har f.eks. aldrig nogensinde set dig svare flabet tilbage på selv nedladende eller åndssvage kommentarer.
Respekt herfra!
Ha en god torsdag, kære Momo.

MOMO sagde ...

Hej Louise!
Tusind tak for din kommentar :D
Åh, hvor det altså varmer! Tak
skal du have, det er jeg glad for
du synes :) :)

Maria sagde ...

Ej altså!
Tillykke :)
Det må da være drømmejobbet! :)
Masser af held og lykke med det.

/Maria - Dette er ikke en dagbog

MOMO sagde ...

Mange tak Maria! :D

Kristine sagde ...

Tillykke tillykke, hvor lyder det spændende!!

MOMO sagde ...

En million gange tak :D