19.1.10

BRUNCH PÅ SKOLEN




Der er mad hver tirsdag på skolen... ja tak.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kan du ikke fortælle lidt om, hvad man laver på din skole? Bare generelt. Og hvor længe man går der, hvad det munder ud i osv. Synes det lyder spændene nemlig. :-)

signe sagde ...

Hvilken skole går du på? :-)
/signe

Sofie B sagde ...

Ååååårh Mums!!!

Molly sagde ...

Hvor ser det dog lækkert ud :) nice at din skole laver sådan noget! Ville ønske at min efterskole lavede sådan noget lækkert mad *suk*

MOMO sagde ...

Hehe, det var virkelig SUPER lækkert! De laver altid dejligt mad :D Jeg går på AFUK, akademiet for utæmmet kreativitet :) Det er en produktionsskole, blev kaldt "gøglerskolen" i gamle dage. dvs. 2 år siden, haha.. Det er den bedste skole :)! Man kan gå der op til et år, og jeg går i linjen Idé & Design, hvor kreativiteten ingen grænser har :)

anna sagde ...

har du egentlig gået på gymnasiet`og droppet ud, eller vidste du bare at du ville ind på den skole fra begyndelsen?

MOMO sagde ...

Hej Anna :) Jeg droppede ud. Forkerte tidspunkt i mit liv, for at fuldføre sådan noget :) hehe!

Katrine. K sagde ...

Gud hvor ser det lækkert ud!

signe sagde ...

Ja okay, den har jeg godt hørt om. Den lyder ret fed! Jeg går på Textilskolen i Holte, som også er en designskole :-) jeg overvejer meget hvad jeg skal næste år, så kunne AFUK være en muighed måske...

/signe