5.1.10

HVAD SIR' I?



Bliver simpelthen hører jeres mening om det her:
Go eller no-go?

30 kommentarer:

My Brain Uncensored sagde ...

De er da ... flotte? :b heheh Ej
De er fine, men jeg har ikk skiftet mening siden vi talte om dem, for 20 min. siden ?! :b <3 en smule for plato!? ;)

IDA FILIPPA sagde ...

stort nej. nok det største nej ever.

MOMO sagde ...

Spændende at se om der overhovedet nogen, der kan lide dem ;)

karla sagde ...

GO!! very ysl tribute gone 70's chic. hvis det giver nogen mening overhovedet. haha. hvor er de fra? :)

SaraKristine sagde ...

Jeg er ikke til nogen hjælp, jeg er sådan lidt bobo. Kan være begge? - spørgsmålet er, kan du lide dem?

Dyveke sagde ...

Jeg kan faktisk meget godt lide dem.. tænker dog om læderet ser lidt "klemt" ud foran, men det er jo en lille del.. Ellers fine og bestemt GO! ;)

Anna sagde ...

Jeg siger helt klart go! Jeg er selv for høj til sådan nogle, men ville have skabet fyldt med wedges og plateau, hvis jeg var en smule lavere.
http://infashionwetrustblog.blogspot.com

Louise sagde ...

Jeg siger Go.. Og kan godt se det Dyveke mener med dem foran.. - Og det tror jeg ikke de er når man får dem på foden. Jeg tror de er ultra fede.. Med en pæn strømpe i, så er du hot! :)

MOMO sagde ...

Status er:
1 no
4 go
og 2 er i tvivl!

Spændende :D

Thilde sagde ...

no go!

Simone sagde ...

Jeg ville nok umiddelbart sig no, men med den rigtige styling kunne de godt gå hen og blive fede!

Helene sagde ...

Jeg synes der er et eller andet mega grimt ved dem men samtidig også noget helt vildt fedt! Altså, jeg ville elske dem i min skosamling såå... go! (:

- www.blogalahelene.blogspot.com

Camilla sagde ...

NO-GO! Jeg synes faktisk de er virkelig grimme.

Thesbabe sagde ...

Jeg synes, at de er super fede - go, go, go :)

MOMO sagde ...

de er forresten fra top shop :) :)!

Lola sagde ...

no go! absolut!!

Pernille sagde ...

GO!!! De er da ultra fede! I want.

MOMO sagde ...

Haha, aldrig har piger været så uenige om et par sko :D!

Tigeren aka Chau sagde ...

NO go from here.

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/

Katrine. K sagde ...

GO!

simonesimone sagde ...

no go :(

Camilla sagde ...

go go! jeg postede dem lig selv i går - super lækre!

Anonym sagde ...

wowowo !!!! AAALT for lækre!!!

cloé. sagde ...

virkelig flotte! ville nok være endnu bedre i brun.

Lola sagde ...

GO! alle dem, der skriver NO, tør ikke springe ud i ting ;-) hehe!!!!

Anonym sagde ...

GO GO GO GO GO ;D

Rainbow Factory sagde ...

Enig med Lola, at alle dem, der siger no-go, ikke tør springe ud i tingene!
Det er helt klart et GO ;)

theworldofc sagde ...

GO GO MOMO!!!!
de er simpelthen lækre!

C

http://theworldofc.wordpress.com/

Anonym sagde ...

no go!

Camilla sagde ...

GO! DET BLIVER SÅ IN TIL SOMMER :D