12.1.10

SE HVAD DER ER KOMMET...





Jaaa, endelig. Hvad synes i?

23 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er det flotteste jeg nogensinde har set hehe <33333333333 Smukke :O

LostInHerDreams sagde ...

Synes den er rigtig flot :D

Helle sagde ...

Hvis man bare havde en krop som dig :-) alt er seriøst bare smukt på dig. Det er en meget smuk kjole, og du bærer den så flot.

Sofie H. sagde ...

Den er super flot ;-)

sophie sagde ...

du har en virkelig lækker krop, total unfair når du bare fråder lagkage midt om natten, haha. ej, jeg er bare misundelig. fantastisk kjole, btw den klæder dig virkelig godt!

Just me sagde ...

Den er BE-A-UTIFUL! :D

Fønix sagde ...

Rigtig fin!

Anonym sagde ...

Du ser super godt ud :)

Laura sagde ...

Oooh dear. Hvor har du bare en flot krop!!!

Sille sagde ...

HVOR ER DU SMUK MOMO!

MOMO sagde ...

Ej hvor er i helt vildt søde! :):) Det gjorde mig rigtig glad :D

Julie. sagde ...

Gorgeous. Jeg tænkte nok den ville være flot til dig!

Kristine sagde ...

Hvor er den super fin! Dejligt at se en kjole der ikke er sort, det har jeg virkelig også brug for :)

Sara sagde ...

eej, den er simpelthen så flot!

Tilden sagde ...

Nej hvor er den fin til dig :)
Hvordan er den in real life? I Kvalitet og sådan? Og hvad str. har du taget? (og hvilken str. er du normalt) Eller kortere sagt, hvordan er den i størrelsen? :)

Camilla sagde ...

hvor den bare sidder vildt godt på dig! :)

Helene sagde ...

Så den igår hængende på stativ og tænkte at den egentlig ikke var så flot i virkeligheden, men du får virkelig den bedste side frem! VIRKELIG flot kjole og VIRKELIG flot Momo :D


- www.blogalahelene.blogspot.com

MOMO sagde ...

I er virkelig de sødeste i verden! Tusind tak for alle de vildt fantastisk søde ord :) Gør mig meget glad :)

tilden:
Faktisk er det super lækker kvalitet. Super lækkert stof. Jeg tog en str. 36. Og det plejer jeg også, synes dog den er en anelse stram. Altså, hvis du er mere end 38 end en 36, så er 38 nok mere passende :) men altså overordnet er den normalt i størrelsen, men LIDT LIDT lille.

Rikke sagde ...

Super flot til dig passer perfekt til dit mørke hår (god kontrast) Hvor er den endelig fra??
www.modekolibrien.dk

MOMO sagde ...

den er fra topshop :D har skrevet om den lidt længere nede :)

Lea sagde ...

Den er vildt flot til dig!

camilla sagde ...

den er vildt cute :)

MOMO sagde ...

ej, hvor langt ude. kan ikke huske det, og nu kan jeg heller ikke finde den på topshops hjemmeside?!?!?! mystisk! vender tilbage hvis jeg finder ud af det. sorry :(