17.1.10

SØNDAGS MUSIK





... og jeg er så heldig at se dizzy mizz lizzy til sommer.

8 kommentarer:

simonesimone sagde ...

Rigtig fint musik :-)
Tønkte på hvordan du fik de der 'musikvideoer' ind på bloggen?

Simone.

MOMO sagde ...

hejj! :)

du kopierer det der står i "embed" :)
også lægger du det bare ind i et indlæg. det skal dog være der hvor man skriver med html :)

simonesimone sagde ...

hmm..
ikke andet? :s
det virker nemlig ikke, det kommer bare til at stå i skriften, som det så ud da jeg kopirede ..

MOMO sagde ...

gud hvor mærkeligt :O du kopierer embed og lægger det ind i hvor der står rediger html? :o
eller?

Sabrina sagde ...

skønne valg af numre! Elsker hver af de 3 du har lagt op :) Så.. god musiksmag du også har ;)

MOMO sagde ...

nice ;D!

simonesimone sagde ...

Ja, ret mærkelig!
Fordi det var præcis sådan jeg gjorde :s

MOMO sagde ...

Forstår jeg set ikke.. det er det jeg gør? hmm :s

Går ind i youtube, finder en sang, kopierer hele "embedet", går ind i indlæg, trykker redigér html, sætter det hele ind...

? :(