20.1.10

SPØRGSMÅL TIL JER



Jeg skriver og skriver om mig selv, men jeg kunne egentligt
godt tænke mig af vide noget om jer, mine skønne læsere!
Så hvis i har lyst og tid, så ville det være super spændende,
hvis i svarede på disse spørgsmål: 1. Hvad hedder du? 2.
Hvor gammel er du? og 3. Hvor i DK kommer du fra?
Tre simple spørgsmål, der ikke tager lang tid at svare på.
Håber i har lyst :-)

HEJ IGEN! MANGE GANGE TAK FOR JERES SVAR. DET ER VILDT SJOVT
AT SE. I KAN KEEP THE INFOMATION COMIN', MEN JEG VILLE BARE
LIGE STIKKE HOVEDET IND OG FORTÆLLE JEG FØLGER IVRIGT MED, OG
BLIVER HELT STOLT AF ALLE ALDERSGRUPPER, OG JYDERE
SOM KØBENHAVNERE, FØLGER MED. SAMTIDIGT TJEKKER JEG OGSÅ
JERES BLOG, OG MÅ VIRKELIG SIGE DER ER NOGEN NYE FAVORITTER
IBLANDT. FORNEMMER EN LINKLISTE OPDATERING PÅ TRAPPERNE...


68 kommentarer:

Linebine :) sagde ...

hej momo.
hvorfor ikke svare på dine spørgsmål når vi (hvert fald jeg) elsker din blog.
Line - 19år - Fra Amager (:

Charlotte sagde ...

Super rart! :)
Charlotte, 16, sønderjylland.

X O X O//

Anne Christensen sagde ...

Jeg hedder Anne, er 19 fylder 20 til marts og bor i Kolding, som ligger i sydjylland :)

Molly sagde ...

Jeg hedder Amalie, er 17år gammel og kommer fra Hellerup ;)

Sandra sagde ...

Jeg hedder Sandra, kommer fra Århus af og er 17, snart 18 år :)

www.gumzeand.blogspot.com

Kath sagde ...

Kathrine, 17 og bor i Herning :D.

linestanker sagde ...

Line, 19, aabenraa:)

Sofie sagde ...

Jeg nyder at læse din blog gang på gang!
Sofie - 18 år - fra Bornholm ;)

Thilde sagde ...

Hej Momo!

Det er sjovere at svare på spørgsmål, end at lave matematik-aflevering! Så her er svarerne:

Jeg hedder Mathilde, er 18 år, bor i Risskov (ca. 7 km fra Århus).

Hvis du har lyst til at vide mere om mig (hvem ved...) så tjek: http://kaeleharen.blogspot.com/

xx

Sofie H. sagde ...

Mit navn er Sofie, jeg er 15 år gammel og kommer fra Stevns.

Anonym sagde ...

God idé!
Caroline, 18år, Skovlunde

www.caroiineb.wordpress.com

Line sagde ...

Hej Hej du :)
Jeg hedder Line, er 16 år gammel, og fra lolland :D
//Line
www.roemarken.blogspot.com

anna sl sagde ...

Jeg hedder Anna, er 17 år og bor i Århus :)

Sofie sagde ...

Sofie - 18 år - fra Århus-omegnen (:

NLR sagde ...

Hvor er det dejligt, at du viser lidt interesse udadtil ;) Det kan vi jo alle godt lide!!

Jeg hedder Nanna, er 17 år gammel og bor i Østjylland lige udenfor Århus!

Who's that girl sagde ...

Camilla og jeg er 15, snart 16 år gammel og jeg bor tæt på København :) kan rigtig godt lide din blog!

Kasper & Tanja sagde ...

Hvor rart. - Jeg hedder Tanja Katrine, og jeg fylder 18 i næste måned, endelig! Jeg bor på Nørrebro. Kan faktisk se hen til Stefanos fra stuevinduet. Haha. : D

God aften til dig, og selvfølgelig også alle jer andre.

- Tanja

Anne sagde ...

Hej MOMO!
Anytime :)

Jeg hedder Anne, bliver 22 til maj, kommer fra Esbjerg, men er nu bosat på Nørrebro!

/Anne
www.iwtbtp.blogspot.com

Litzy sagde ...

Pernille - 26 - Frederikshavn

Birgit sagde ...

I love this picture, saved it :) Did you make the illustrations on it?

& thank you soo much, really great comment :)

x Birgit

Anonym sagde ...

Matilde, 19 år fra Østerbro

Kat.M. sagde ...

Katarina, 22, Herning :)

julie.l sagde ...

Jeg hedder Julie, er 19 og kommer fra en lille by i Sønderjylland. :)

Debbie sagde ...

Debbie, 22 år, fra Albertslund :)

JULIE MONBERG sagde ...

Hej Momo.

God idé!

Jeg hedder Julie, er 20 år gammel og kommer fra sønderjylland. Regner dog stærkt med at rykke til Århus til sommer (:

JULIE

bykirabo sagde ...

Kira, 23, Århus :)

Lasse sagde ...

Lasse, 21 år, Århus!

sidseloglasse.com

Tina sagde ...

Allo
Super blog:)
Jeg hedder Tina, er 27 og bor lige nu i Aalborg.

le pearl sagde ...

Love this girl! Totally following xo

Sisse-Sofie sagde ...

Det er en god ide. Det er rart at vide hvem det er der læser med, hvem man skriver til. Hilsen sisse-Sofie 21 år, Kbh. Lige pt nørrebro. www.estinguellas.blogspot.com

Helene sagde ...

Helene, 16, nordsjælland (:

simone sagde ...

God idé:)
Jeg hedder Simone, jeg er 17 og jeg bor i Gentofte

Lea sagde ...

Hej,

Lea, 24 fra Århus

Anea sagde ...

Hej momo!
Andrea, 17 år og kommer fra nordjylland nær Hjørring, hvis det siger dig noget.

Jeg blogger ikke selv, men følger dagligt andres b.la. din ;)

Islands of fashion sagde ...

Jeg hedder Lív, 21 år, Færøerne

Charlotte Brown Petersen sagde ...

Charlotte BP, 19, Tønder - Sønderjylland

Mona sagde ...

Jeg heder Mona, er 17 år (18 år om en uge!) og bor (desværre) i sønderjylland.

Caroline sagde ...

Hvor fedt! :)
Caroline, 18 år, Østerbro! :)
God blog Momo!

Sille sagde ...

1. Jeg hedder Sille
2. Jeg er 19 år
3. Jeg bor i Århus :-)

Jeg elsker din blog søde momo!

http://silleb.blogspot.com/

Tille sagde ...

Tille, 22, Østerbro :)
Synes du har en fed og inspirerende stil - elsker dine indlæg om alt og intet.

//tille-eightyseven.blogspot.com

Becky sagde ...

Hej (: . Hehe, synes det er meget sødt du gerne vil vide ting om os også og du må ihvertfald meget gerne tjekke in blog ud: www.jemappellebecky.blogspot.com!
Camilla (Becky) Beck | 19 år | Sønderborg (Sønderjylland)

Maria sagde ...

hehe, fin måde at lære folk at kende på! :)
Jeg hedder Maria, er 22 og kommer fra Albertslund :)

Katrine. K sagde ...

Hej søde Momo,
Jeg hedder Katrine, er 18 år og fra Amager haha :D
- Og når ja, så håber jeg snart på at møde dig ;-)

Hav en fabelagtig torsdag!

Camilla sagde ...

Camilla.
16 - snart 17 år.
Århus :)
Din blog er fabulous. Håber du har fundet min interessant as well.

Julie sagde ...

Hejsa :)

Jeg hedder Julie, jeg er 17 og jeg bor i Århus. Jeg elsker din blog Momo!

Tina Donbæk Larsen sagde ...

Tina, 18 år og fra Frederikshavn (nordjylland) :)

R. Larsen sagde ...

Rie, 16 år, Virum :-)

simonesimone sagde ...

Fedt nok :-)

Simone-17år-Silkeborg

rebecca sagde ...

jeg hedder rebecca, er 17 og bor i en lille lorte landsby i sydslesvig, eks-danmark (dvs. i tyskland. liiidt syd for grænsen!)

MAB sagde ...

Skæg idé :)
Maria, 18 år, fra København :)

Pernille sagde ...

Nice intativ (:
Pernille, 16 år, og fra Skanderborg :b

Malene-Liv sagde ...

God idé at få et indblik i hvem der læser din blog:)

Jeg hedder Malene-Liv - 21 år - Roskilde

www.malenesliv.blogspot.com

Anja sagde ...

Hej Momo
Jeg følger med i din blog så ofte som muligt! Den er super inspirerende(:
Anja, 15 snart 16, Århus.

http://ayu-anja.blogspot.com/

//Anja

Anonym sagde ...

Sara - 22 år - KBH.
Rigtig fed blog :)

Camilla sagde ...

Hej søde Momo :D
Camilla, 19, bor i Bramming, men drømmer om at flytte til Kbh snarest muligt! :)

commedesoranges sagde ...

Astrid - København - 15 år men jeg fylder 16 på torsdag ;)

Caroline Gabrielle sagde ...

Mit navn er Caroline :D jeg er 14år gammel og fra gl. rye nær Århus (:

Camilla sagde ...

Jeg hedder Camilla, 20 år, bor i Nørresundby :)

Super fin blog du har dig.

Asta sagde ...

Jeg elsker din blog! + dit hår ;)
Asta - Nordjylland - 15 år - www.milkthedog.blogspot.com

- Asta

Anonym sagde ...

sandra 17 2200

SEJESTE BLOG I VERDEN! :)

mette louise sagde ...

hey momo!
sjov idé (:

Mette, 16 år, Storkøbenhavn (½ time i tog fra nørreport)

/mette
metteonpurpose.blogspot.com

Anna sagde ...

Hej momo.
det ville være hyggeligt lige at svare på dine spørgsmål ;) så her kommer mine svar.
jeg hedder Anna, og er 15 og bor i nordsjælland.

Anna

Sophie sagde ...

hej momo (er momo egentlig dit rigtige navn? jeg er vildt med det ;) ! hehe
jeg hedder sophie, 14 år og kommer fra kbh.
god fredag xx sophie

Lola sagde ...

Hey momo :D

Caja Lola - 17 - fra Djursland

forresten super fedt at vores blogs næsten hedder det samme ;)

kh. Lola

Tilo sagde ...

Hey Momo :)

Selvfølgelig, selvom jeg er sent ude.

Thilde Fro, 20 år og fra Højbjerg i Århus.

God weekend!

clara sagde ...

Clara - 16 - Århus
går dog på efterskole i ASkov, lige pt. c:

Signe sagde ...

Hej Momo :-)
Jeg er fast læser af din blog, du har nogle fantastiske outfits!
Signe, 14 år, Skælskør(vestsjælland)

Anna sagde ...

God idé :)
Jeg hedder Anna, jeg er 22 år, og jeg er fra Århus
http://infashionwetrustblog.blogspot.com