25.1.10

SUNNY MONDAY






14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Bor du i søborg? Synes efterhånden jeg kan genkende det på flere af dine billeder.. :)

MOMO sagde ...

Hej :)
nej, jeg bor i københavn :) de her billeder er taget på min skole, der ligger på islandsbrygge :)

Emma Lovise sagde ...

Det er altså en virkelig fin strik-ting du har!

Emma Lovise sagde ...

Det er altså en virkelig fin strik-ting du har!

MOMO sagde ...

tak :D!

Nanna sagde ...

LÆKRE BILLEDER!!

Skønhedspletten sagde ...

JEG ELSKER DIN MULBERRY TASKE! Kunne virkelig godt tænke mig den selv, men jeg er nok lidt for nærig til at købe den :-D


- www.skoenhedspletten.blogspot.com

MOMO sagde ...

Hehe, jeg elsker den også :D Vi har det meget godt sammen, mig og mulberry:D

christina sagde ...

Bare lige nysgerrig - kan du have tasken oppe på skulderen? Altså er "hankerne" store nok til det? :)
Flot taske og flot jakke/kappe-miks!

christina sagde ...

Bare lige nysgerrig - kan du have tasken oppe på skulderen? Altså er "hankerne" store nok til det? :)
Flot taske og flot jakke/kappe-miks!

MOMO sagde ...

Ja, det kan jeg sagtens :) men nu har jeg heller ikke haft så meget i :) jeg kan forstille mig, at det er lidt sværer jo mere der er i :D

Emelie sagde ...

Jeg elsker virklig din taske! :)

www.cocomarco.blogspot.com

Emelie sagde ...

Jeg elsker virkelig din taske! :)
- Emelie
www.cocomarco.blogspot.com

MOMO sagde ...

Jeg elsker den også!!! :D