22.1.10

UH LA LA LA



Mulberry bayswater i farven oak. yes yes yes yes yes!!

21 kommentarer:

Asta sagde ...

wow! Jeg er så misundelig! Det er min store taske-drøm, at få sådan en i sort!!!
SNYD!

- Asta

anna sagde ...

EJ, HVOR ER DEN LÆKKER! megavildt impulskøb! hvor meget måtte du slippe? og hvordan er den i str? er det den der måler 27,5 x 35 eller sådan noget lignende? har nemlig kig på en på ebay, men er ikke helt sikker. men bayswater findes da kun i en størrelse, gør den ikke? ellers er det vel noget east/west eller picadilly man skal ud i?
anywho, jeg er mega jealous! iih, et genialt køb altså.

Anna sagde ...

OH GOD! er SÅ misundelig!!!! det er virkelig min drømme taske!! er bare i farvedilemma!! den er SMUK!

Dyveke sagde ...

oy oy oy siger jeg bare... tilykke med den! :)

MOMO sagde ...

Jeg måtte slippe med 3000, så det var SKØNT! Især når man tænker på den er helt vildt ny, uden nogen synlige skrammer. Nyprisen ligger på 5500 :)! Jo, bayswater findes kun i én størrelse. Min er 31 cm bred og 21 i højden :) så er der east, som er mindre og picadilly den helt helt store! :) så synes helt klart bayswater er den normale størrelse :)

jeg er sååå glad :D

MOMO sagde ...

Hehe :)!

Anna, jeg var også i TOTALT farve-dilemma. Først tænkte jeg chocolat, men alligevel, oak er mere klassisk i farven, så den passer til alt, og man bliver aldrig træt af den :)

nanna montana sagde ...

hvor købte du den?

den er virkelig fin.
en hver piges drøm!

Ida Oh sagde ...

Ahh misundelse er en grim ting!! Men fuck hvor er du heldig, jeg overvejer virkelig at købe en også! Du er en lige så god mulberry ambassadør som Alexa Chung.

Gossip Girl sagde ...

Ej hvor er den bare flot. Jeg er selv på udkig efter en Mulberry taske. Jeg har overvejet east, men jeg skal først lige have sparet op til den. Det er jo alligevel en del penge, men jeg ser det som et investeringskøb.

Anna sagde ...

3000?! Det er da ikke så galt! Var der udsalg på den i Mulberry på Strøget?

Ihvertfald tillykke med den! Den er LÆÆÆÆÆKKER!

Camilla sagde ...

nej nej nej! jeg bliver altså bare så misundelig hver gang jeg kigger forbi her - både tasken og bukserne er jo min drøm altså. suk!
og passede bukserne perfekt i str. 38 så - de ser i hvert fald ud til at sidde ret så godt? :)

Anonym sagde ...

Årh, har en magen til. Den er FANTASTISK. Så klassisk, man bliver aldrig trær af den, men samtidig slet slet ikke kedelig.

MOMO sagde ...

Nanna: Jeg købte den af en, der solgte den! :) Hun havde købt den for en måned siden, eller sådan noget :)

Ida: Haha, ej hvor er du sød :D:D!

Gossip Girl: Det er netop dét, denne taske kan man have hele livet! :) er så glad for den :D

Anna: Jeg købte den af en, der liiige selv havde købt den, men fortrød :D heldige mig!

Camilla: Hehe :) Faktisk synes jeg ikke heeeeeeeelt bukserne sidder så godt :( ville måske gerne have haft en størrelse mindre, men måske skal jeg bare lige vende mig til dem :) synes de får mine ben til at se mega tykke ud, haha

anonym: jaaaaaaa :D

Tigeren aka Chau sagde ...

Jeg havde denne taske for 3 år siden, men solgte den igen. Den fungerede ikke på mig. Den var træls at have med og klappen foran gik altid ned når jeg stod og skulle betale. Jeg fik den i hvertfald ikke brugt nok til prisen, så den måtte videre. Jeg synes stadig den er super flot, men til daglig blev vi bare aldrig rigtige venner.
jeg har siden da tænkt at det er ærgerligt at man ikke kan låne tasken eller tasker i det hele tager for bare 1 uge og prøve om den fungerer til hverdag, inden man beslutter sig.
Håber du bliver glad for den.

/Chau

http://www.thetigerakachau.blogspot.com/

Katrine. K sagde ...

Det er jo fantastisk. Intet mindre!! :)

Camilla sagde ...

jeg synes i hvert fald de ser ud til at sidde rigtig godt :) men elelrs kan man jo lægge dem lidt ind i siderne :)

MOMO sagde ...

Chau: Jeg kan sagtens se din pointe, tror dog jeg sagtens kan vende mig til det ;D!

Katrine: Jaaa :D

Camilla: Det har du ret i. Tror jeg at jeg gør,- hvis jeg ikke sælger dem inden... :P

Rikke sagde ...

My jaw just dropped! Jesus, den er flot!!

IDA FILIPPA sagde ...

Den findes i ca. tre størrelser. Lille, mellem (den du har) og stor.

Anonym sagde ...

Så lige du skrev, du ikke var helt tilfreds med bukserne, og at du ville sy dem ind, hvis du ikke solgte dem inden..
HVIS du vil sælge, er jeg meget meget interesseret i at købe dem! Hvis nødvendigt er min mail: katrine_16@hotmail.com.

Og ja fantastisk taske, har selv den samme i sort, og den er min baaaaaby, hæ hæ.

VH, Katrine.

MOMO sagde ...

ida: nemlig :)

Katrine: hehe, jeg skal nok have dig i hovedet, hvis jeg sælger dem :)!