3.2.10

030210






Wow, de seneste par timer har været vildt kaotiske.
En stor følelses rutsjebane. Lige nu er det hele vidst faldet
nogenlunde på plads. Jeg har en anelse om at gud, eller noget
andet mirakuløst, kan være indblandet, og jeg er ikke engang
særlig overtroisk... På ovenstående billeder ser i smukke Laura
og smukke The Royal Café, hvor vi spiste lækker kage og drak
god kaffe. Jeg er fuldstændigt udkørt nu, så håber i bærer
over med mig, hvis jeg ikke svarer ordentligt på kommentarene,
eller i værste fald glemmer det. Men jeg prøver :)!

13 kommentarer:

Louise sagde ...

De kager der ikke også???

De er ser så lækre ud...

(;

Camilla sagde ...

nej hvor ser den kage lækker ud!
lyder spændende - er det noget du vil fortælle om senere ? ;)

MOMO sagde ...

Uh, søde Camilla.. det er spændende, og meget mærkeligt, men ikke spændende i den gode ende. Faktisk lidt uhyggeligt. Holder det til mig selv af private årsager, men alt er vidst faldet nogenlunde på plads :-)

MOMO sagde ...

Ida oh, din kommentar forsvandt? mystisk! Men det var virkelig lækkert. Og meget fin og lyserødt sted. Har lidt en fornemmelse på at du ville elske det. :)

Linn sagde ...

Hvilken café er det? Den ser rigtigt fin ud :-)

Linn sagde ...

Iiih, sorry! Læs; Hvor ligger caféen henne?

MOMO sagde ...

Hej Linn :)
Jamen den ligger nemlig et ret sjovt sted.. Kender du Georg Jensen butikken? og Illums bolighus? Lige ved storkespringvandet? Imellem de to butikker, er der en gård, hvor den café ligger for enden.. meget mystisk.. meget hyggeligt :-)

neonsignsofhappiness sagde ...

Linn, du kan finde mig derinde ret tit.. dog med lyserødt forklæde på (; haha!
Adressen hedder amagertorv 6..
// Laura

MOMO sagde ...

Here you go Linn :-)

Camilla sagde ...

Det er også bare i orden.. nogle ting skal også holdes private (det er bare mig der er en nysgerrigper!) ;)
Men er glad for at høre det er faldet på plads, hvad end det er :)

MOMO sagde ...

Jeg forstår dig godt.. også dumt at skrive noget halvt, også ikke sige resten. Min fejl :-)

Camilla sagde ...

ej det er jo netop det gode ved blogging.. at man kan komme ud med nogle ting engang imellem - men det betyder selvfølgelig ikke at alle og enhver skal vide alt omkring ens privatliv, og man har jo altid ret til at sige nej :D

MOMO sagde ...

Okay okay, når du siger det så pænt :D Hehe.. du har ret.. skulle lige ud med kaoset :-)