9.2.10

090210


Jeg tror snart at det er to år siden jeg har stået så
tidligt op, på egen opfordring. Ja, tror helt det er tilbage
til gymnasietiden jeg stod så tidligt op... og det gjorde jeg
jo ikke engang rigtigt. Men ens far fylder vel kun 50 én gang.
Så op skulle jeg, hen til bageren og købe friskbagt brød i
min tåge. Der blev sunget fødselsdagssang og spist kæmpe
morgenmad - sådan noget plejer vi aldrig at gøre, ikke engang
at spise morgenmad, så det var ekstremt hyggeligt.

Jeg ville have lagt et billede af morgenbordet op, men
Imageshack skaber sig. Nu smutter jeg hen til Pro Tempore!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor gammel er du egentlig momo? Jeg troede nemlig man gik på AFUK før man lige snuppede gymnasiet? (-:

MOMO sagde ...

Hej :) jeg er 18, bliver 19 til sommer :) nahh, afuk(produktionsskole) er egentligt ment til at man tog det hvis man fx. afbrød en ungdomsuddannelse :)

Anonym sagde ...

Nååå okay. (-: Så du droppede ud af 2G? (-:

MOMO sagde ...

nemlig :)

Mette sagde ...

Haha! Og her troede jeg, at der kom et indlæg med 90210(Beverly Hills), og så er det din kære faders fødselsdag.
Uden 0'et havde den været der ;)