2.2.10

BANANPANDEKAGE OG CHAI



Jeg er begyndt at blive vildt lækkersulten hver eneste aften,
og da det måske ikke er helt så smart med hvid chokolade hver
eneste aften, er bananpandekagen et fantastisk alternativ.
Det eneste, der skal bruges er en banan og et æg. (selvf.
afhængig af hvor mange, & hvor store de skal være) Men ja, kun
det. Intet andet. Ikke mel, eller noget. De er super sunde og
smager helt vidunderligt. Blend banan og æg, og kom en lille
smule økologisk olie på en pande. Det ser måske ikke så mega
appetitligt ud på billedet, men det smager altså vildt godt!

ps. Min bpf fuckede op, men det er muligt at lave dem runde!
pps. Se ;-) der findes god sund "slik" Katrine darling ;-)

16 kommentarer:

Julie sagde ...

jeg er lidt i tvivl om det var dig, der skrev om sådan en pude til computeren? jeg kan nemlig ikke finde indlægget.

det ville være dejligt (hvis det overhovedet var dig), at du kunne linke til stedet den kunne købes :)

MOMO sagde ...

Hej Julie.
Må desværre skuffe dig.. men det var ikke mig :(

Katrine. K sagde ...

TAK søde Momo :) Nu vil jeg gå ud og lave mig sådan én, jeg holder mig nemlig en sne-fridag!

MOMO sagde ...

Det lyder enormt hyggeligt

kys og kram

Sofie sagde ...

Julie, jeg tror det er mig, du tænker på! :) Jeg har nemlig lavet sådan et indlæg for kort tid siden.

Momo, pandekagen ser da meget lækker ud, men jeg er nu mere til den ægte vare! ;) Tak for linket til min blog.

- Sofie.
http://sofiesblog.dk

Mayaisa sagde ...

Hej Momo,
Jjg vil lige høre hvor du finder alle dine inspirerende billeder henne? :)

Camilla sagde ...

Åhr hvor fik man lyst til en bananpandekage nu - og ÅHR hvor er det trist, at man ikke har et køkken og kan lave din sunde variant. Her i Thailand sælger de bananpandekager ved boder, og det er bare smør, tynd pandekagedej, banan, kondenseret mælk med sukker, chokoladesauce og/eller Nutella, mere smør og vupti. Sådan en, hvor papiret, man får den i, bliver helt gennemsigtigt af fedtstof. Den første bid smager ulækkert godt, men man får lidt kvalme af alt det smør, og så er det aboslut ikke en hverdagsting. Hurra for tips til sundt slik! :)
/Camilla

Sandra sagde ...

Det ser lidt sjovt ud, men det må man da næsten lige prøve ;)

www.gumzeand.blogspot.com

Line&Trine sagde ...

ej hvor ser det godt ud, eller det lyder godt ;) haha. Tak for tippet, det vil jeg helt klart prøve. Jeg er nemlig også lækkersulten hver aften,
-Trine

Mina sagde ...

Man kan få puder til under computeren i Ikea - det er vildt smart :-)

Og jeg vil også prøve den opskrift!! :-)

Anonym sagde ...

Julie: Sådan en pude kan købes i Ikea.

Anonym sagde ...

mmh har lige lavet en ;) de er især gode med hakkede nødder og honning ovenpå og lidt yoghurt eller creme fraice ved siden af :)

theworldofc sagde ...

hvor er det fedt, at alle er begyndt på det der sund slik. jeg vil prøve at lave dem lige NU! :)

C

MOMO sagde ...

Sofie: Så lidt da :)
Mayaisa: Tænker du på dette her billede?:) det har jeg nemlig selv taget. Men finder mange på weheartit.com :)
Camilla: Haha, lyder ellers ret lækkert :D
Sandra: Vil jeg klart anbefale :)
Trine: Gør det :D!
Mina: Tak for info :) og ja gør det :D
anonym: ej hvor lyder det lækkert! det skal prøves :-)

Josefine Mary sagde ...

har lige fundet din blog via Laura's blog og mums jeg ved da lige hvad jeg skal lave til mig selv i morgen.
er på kur og er selvf. hele tiden lækkersulten, så tak for tippet..

rigtig fin blog By the way, vil helt klart følge den !

Josefine www.fashionfablicious.blogspot.com

MOMO sagde ...

Cool :) velkommen til :)