18.2.10

Caroline Lima Dos Santos - 3-minutters mikroovns kage, endte med kagemasse eksplosion inde i mikroovnen!









Det var min status opdatering på facebook kort tid efter jeg
bikset denne kage sammen. Min mor havde fået en "zuper zej"
opskrift af hendes veninde. 3-minutters mikroovns kage, så dét
skulle da prøves. Det skal dog siges kagen smager godt, og
er også idiotisk nem at lave... Jeg lavede en før denne, der
rent faktisk endte ud i en reel eksplosion. Denne er en af de
mildere eksplosioner. Den får min kæreste, når kan kommer.



9 kommentarer:

Julie J. sagde ...

haha, hvor ser det vildt ud :O

MOMO sagde ...

haha ja :D

Mona sagde ...

orh, den ser god ud. elsker chokoladekage. må vi få en opskrift på den?

julie.l sagde ...

Haha, great. Jeg vil også meget gerne bede om en opskrift! :)

MOMO sagde ...

den kommer senere! :)

Sara sagde ...

eej, kom nu med den :)! venter spændt.

MOMO sagde ...

sorry, sorry! Har haft tralvt... In a moment! :D

MOMO sagde ...

endeeeelig! :D

Meget enkelt, og meget usundt:
Det skal du bruge:
1 æg, 4 skeer mælk, 3 skeer olie, 2 skeer kakao, 4 skeer sukker, 4 skeer mel, 1 teske bagepulver.
Sådan gør du:
Tilsæt ægget, og rør godt rundt med en gaffel. Tilsæt olien, sukkeret, mælken, kakaoen og rør godt rundt. Tilsæt derefter melet og bagepulveret. Rør indtil det er godt cremet. Sæt den så i mikroovnen i 3 minutter i højeste grad.

Det skal lige siges at den skål/kop kagen skal være i, skal være 9,5 høj og 8,5 lang. Sådan ca. Bare så det ikke bliver en enorm overflydning af kage ;D

Sara sagde ...

Cheers!