16.2.10

HAR JEG NOGENSINDE VIST JER MIT YNDLINGSBILLEDE?



10 kommentarer:

R. Larsen sagde ...

Ja, jeg mener at du har vist os det før :-) Det er et flot billede. Giver mange tanker, synes jeg :-)

NUNSK IN BLACK sagde ...

Hvor er det flot! hvor er det fra?

NUNSK IN BLACK sagde ...

Hvor er det flot! Hvor er det fra?

MOMO sagde ...

Jeg har faktisk ikke en eneste idé om hvor det er fra.. meget dumt :D men billedet sætter en masse tanker igang :)

Sara sagde ...

Jeg kan da lige informere om at det er den fantastiske fotograf Sally Mann der har taget billedet.
Det er hendes egne børn hun har fotograferet.
Hvis du elsker billedet burde du tjekke hende ud.

EMMA sagde ...

Billedet er taget af den amerikanske fotograf Sally Mann ;)
- EMMA
thefashionfuckers.blogspot.com

MOMO sagde ...

Tusind tusind tak :) dejligt med kloge læsere :D

Kit sagde ...

Jeg elsker det billede - det er så sødt og råt på samme tid (:

Kit sagde ...

Jeg elsker det billede - det er så sødt og råt på samme tid (:

Mi Confesión sagde ...

det er helt sikkert også et af mine!!!:)