17.2.10

HUSKER I DENNE HAT?




Haps, haps, haps - Nu er den min!

9 kommentarer:

Simone sagde ...

for hvor meget :) ?

MOMO sagde ...

130 :)

Camilla sagde ...

hvor er den sej! ;)

MOMO sagde ...

Føler mig også ret tjekket ;) haha

Charlotte A. sagde ...

HVor kan den købes. Den er rigtig fin:-) Meget Elin Kling'ish;-)

Charlotte A. sagde ...

Kunne være det var en ide, hvis jeg liiige læste, hvad du har skrevet i indlægget nedenunder;-) Øv jeg var ellers lige i weekday i dag, så ikke hatten. Var der mange tilbage??

MOMO sagde ...

Hehe, jah.. meget elin! ærgerligt at hun kom mig i forkøbet, havde været ude efter sådan en hat længe ;-) hehe! Den er LIGE kommet derinde, så der er en masse :)

BRUUN by BRUUN sagde ...

Åh, jeg mangler sådan en hat ! :-)

Nu er jeg fra Aalborg, og har desværre ikke besøgt Kbh siden jeg åbnede min butik - det kræver ligesom at man er der hver dag. Er Weekday ny ? Boede derovre for et par år siden i et halvt års tid, men husker ikke Weekday ?

Fortæl !

/Linda

bruunbybruun.blogspot.com

MOMO sagde ...

Hmm, ved ikke hvor ny den er faktisk :( men helt klart et besøg værd hvis du kommer til KBH :)