15.2.10

???



Hvorfor er jeg den eneste, der ikke er begejstret for disse sko?

15 kommentarer:

Who's that girl sagde ...

jeg kan heller ikke så godt lide dem ..

Senette sagde ...

De er altså også grimmeee :p

Camilla sagde ...

så kan jeg fortælle dig at du slet ikke er de eneste. Jeg synes de blå er ret grimme egentlig ;)

MOMO sagde ...

Troede virkelig jeg var den eneste! :D

NUNSK IN BLACK sagde ...

De er slet ikke særligt synes jeg! og synes faktisk også at de ser ret billige ud, selvom de bestemt ikk er!

Pernille sagde ...

Haha, det er heller ikke fordi jeg tænder VILDT på dem. Så kan jeg bedre lide dem Carin Wester.

Anna sagde ...

Det er du heller ikke! Jeg er heller ikke vildt begejstrede over dem.. De er lidt for... Bratz-agtige ;)

Lasse sagde ...

Jamen det er jo Acne, du SKAL kunne li' dem ;-)

Rikke sagde ...

Bare rolig du er ikke den eneste!!!
Bryder mig heller ikke om dem :-/
www.modekolibrien.dk

MOMO sagde ...

...og jeg ånder lettet op! ;)

Camilla sagde ...

Jeg kan heller ikke lide dem. De ligner Atacomas i en pose.

MOMO sagde ...

hahahaha elsker det!!

Susie sagde ...

Uhh, jeg er heller ikke lige med på den trend, må jeg indrømme:). Men lur mig om ikke den bliver flashet på diverse blogge de næste par måneder:)

Susie
www.stylemeupplease.blogspot.com

Line sagde ...

Dont worry momo, du er ikke alene. Jeg syntes heller ikke de er pæne ;)

Nina . sagde ...

trust me, du er ikke den eneste, kan virkelig ikke lide dem!