10.2.10

JEG KU' GODT






Alt fra MTWTWSS Weekday.

9 kommentarer:

rebecca sagde ...

er også viiildt forelsket i kasketten!

NINAJENSEN sagde ...

Elsker de shorts!

NINAJENSEN sagde ...

Elsker de shorts!

Sophie sagde ...

sejt!
ved du om der stadig er udsalg derinde, eller er det væk for længst??
x sophie

Anna sagde ...

jeg ku det også ret godt!

Vibeke sagde ...

Har du et link til den side hvor du har fundet disse ting henne? Jeg har googlet læææænge nu og kan intet finde! Jakken er vildt fed synes jeg, så hvis du kunne smide et link, så har jeg måske en chance for at anskaffe den selv ;D

Kristine sagde ...

Ja der er kommet så mange fine nye ting!!

MOMO sagde ...

Det hele er fantastisk :)

Sophie: Uh, jeg tror ikke der er udsalg mere, men er dog sikker på at det jeg har lagt ind er en ny kollektion, så det er i butikkerne lige nu :)

Vibeke: hehe, prøv at søg på "weekday" på google :)

Tigeren aka Chau sagde ...

FED FED jakke...love the fringes.

http://thetigerakachau.blogspot.com/