2.2.10

MERE NYT





I må tro jeg fejler noget oppe i hovedet, med alt det tøj og
sko jeg altid og heletiden køber. Jeg vil gerne slå fast at
der skam intet fejler med mig :) jeg er god til at sælge ting,
jeg ikke bruger & er god til at spotte dyre ting, til billigere
penge. Det vil jeg altså gerne slå fast :D Her er i hvert
fald lidt nyt. Jeg blev med det samme forelsket i skoene, og
har ikke noget, der minder om dem. Elsker shiny-snørrebånd
detaljen. Nr. 2 bilede er en fantastisk flot LBD med smukkke
skulderdetaljer. Det var svært at tage et billede af det hele,
så i får det på en alternativ måde. 3. billede er en oversize
skjorte, lavet i det blødeste polyester. Skjorten er en del
af en miljø-venlig kollektion H&M har gang i. Sejt!

13 kommentarer:

anna sagde ...

hvor er den sorte kjole fra? den ser rigtig interessant ud! :)

MOMO sagde ...

Hej Anna :)
Alt er fra H&M :D

Charlotte sagde ...

Skulle lige til at sige det, for wow du har lavet mange indkøb på det seneste. hehe :)
- men men men, nogle gode køb. ville ikke have noget imod det også sneg sig ind i mit skab. haha

MOMO sagde ...

Hehe ja... må jeg nok indrømme :)

jettemia sagde ...

momo jeg tror hele tiden du har vundet i lotto!!!
men okay.. jeg tror virkelig du er for sindssyg, til at finde udsalgsting..
jeg glæder mig til at se den sorte i action :).
og de sko der, var det virkelig også i h&m???

Sandra Lykke sagde ...

Hej Caroline,

Tak for din søde kommentar - Jeg er vilde med skoene!

God aften!

Knus Sandra Lykke

www.sandralykke.dk

MOMO sagde ...

hæ hæ hæ hæ!
Uh, den får i snart at se! :) den er såå fin. og tror den er forholdsvis ny, så der er mange i butikkerne.
Jaaa, skoene er faktisk fra H&M :D

A Shopaholic is loose sagde ...

Er helt enig i dig med skoene, de ser fantastiske ud! What a beauty! ;-D

Sannie Lykke sagde ...

Åh den skjorte har jeg godt nok også været henne og gramse på et par gange :D Håber du bliver glad for den

MOMO sagde ...

Den er fin, ik? :D

Rikke sagde ...

Jeg elsker sådan cirka alle de ting du køber! Du har så fin stil :)

Anonym sagde ...

Kjolen er meget ny ja, for vi har ikke fået den i den H&M jeg arbejder i, endnu :-)

MOMO sagde ...

Hehe, hvor er du sød Rikke :D