22.2.10

TRE NYE LAKKER



For blot 30 kr. stykket i Flying A.

10 kommentarer:

NUNSK IN BLACK sagde ...

Den til højre er sikkert rigtig flot på!

MOMO sagde ...

uh ja, synes jeg også. Tager den over en af de andre lakker, hvis jeg skal være lidt mere festilig ;-)

NUNSK IN BLACK sagde ...

JA god ide! :)

Maria I sagde ...

fede alle 3 ;)
Især den til højre

Charlotte Amalie sagde ...

Jeg er også helt forelsket i den helt til højre.. Jeg ville blive lykkelig hvis du måske ville tage et billede med den på, så jeg kan se hvordan det ser ud :)

- Charlotte Amalie

Mille sagde ...

Hey!
For pokker, du har nogle fine billeder på din blog! I like!
Jeg har meldt mig som fast læser - mange tak fordi du kiggede forbi min blog og gav lyd :)

Mille.
MySplashOfColour.blogspot.com

Christina sagde ...

Hvor er den cool den med glimmer.

http://passionsforfashion.blogspot.com/

R. Larsen sagde ...

Okay, jeg spørger rigtigt dumt nu. Hvor ligger der en Flying A? :-D

Sofie B sagde ...

Det var billigt.. den med glimmer er lige i øjet. Den må jeg ha' og så til 30 kr.. ;) Tak for tippet..

MOMO sagde ...

Ja, vildt billigt! Jeg skulle faktisk også kun købe ét styk, men da jeg hørte hvor billigt det var, skulle jeg selvfølgelig lige have to ekstra. haha