23.2.10

VIS OS DIN TASKE



Hvad der typisk er min taske. Det nye Elle, Marc Jacobs pung,
L'occitane håndcreme, mørkerød neglelak fra Flying A, IPhone,
lille Mulberry pung til piller osv, kalender, Phadon Barcelona
rejseguide (havde lige et flip med at ville til Barcelona),
gamle biograf billetter, Guddommelige Samtaler - som endnu ikke
er læst hmmm og varme luffer. Det var vidst dét. Eller nej, der
er selvfølgelig også tusinde gamle boner, tyggegummi og skrald,
men det er vel ikke så spændende at se?

2 kommentarer:

Johanne sagde ...

Utrolig så meget du gider slæbe med! Jeg har næsten kun pung, klippekort, nøgler og mobil i min - utrolig kedeligt egentligt, men dejlig let ;)
Hvorfor er det egentligt at du har Elle i din taske? Til ventetid, inspiration, eller hvordan?

MOMO sagde ...

Haha, det er faktisk heller ikke noget jeg plejede, men så fik jeg min Mulberry, og det inspirerede mig til at lægge lidt ekstra i ;P Elle er faktisk lidt tilfældigt :) Fik det fra mit arbejde, hvor vi havde købt et for meget. Bogen "Guddommelige Samtaler" slæber jeg også rundt på, da jeg hurtigt bliver køresyg når jeg sidder i bussen, men med læsning forsvinder det.. lidt mystisk, men det hjælper!