18.3.10

18 MARTS 2010



Efter min visdomtanden igen er begyndt at opføre sig som
en stor idiot, er jeg begyndt at blive mærkelig. Brugte
fx. 30 kr på LORT igår(læs: viasat on demand) SHIT, hvor
er jeg sur på paradise hotel efter jeg så dét afsnit....
Jeg anbefaler jer at se det i aften. Jeg vil boykotte det
fra nu af. (Lige indtil på mandag selvf) to andre tanker,
jeg går rundt med for tiden: HVORDAN Nickolaj fra DKT ser
ud. Ringer ham op ca. tre gange om dagen, så et bud kan
komme og hente tøj til stylisterne, men HVEM ER HAN!!!!!
Og nr. 2 ting er hvorfor man ikke stadig har trøjen rundt
om livet. Det er jo vildt praktisk.

14 kommentarer:

Linea sagde ...

Jeg har også set aftenens afsnit af PH, og det er jo helt vildt. Jeg er med på en boykotning!

julie.l sagde ...

Åh nej.. Nu er jeg helt fristet til at spørge, hvad der sker. Men jeg gør det ikke. Men er ekstremt nysgerrig nu. :)

Anonym sagde ...

Det kender jeg godt.. :)
-jeg brugte også 29kr den anden dag på at se paradise hotel.. totalt åndssvagt !! hihi.. ;)

Okay, hvordan kan det være.. sker der noget i aften der er dybt uacceptabelt, eller..?
tv3 gør i hvert fald sit for at holde dem inde, som de vil.. !! :/

Jeg har i øvrigt hørt, hvem der vinder.. Rimelig nederen.. :) (Der går rygter om at det er Amalie der er kommet til at sige det til nogen) .. !! haha..

/MetteT

Mille Aarstrup sagde ...

jeg vil give dig ret i det med trøjen, men det med nickolaj kan jeg ikke hjælp med :)

Nadia sagde ...

Haha tog også mig selv i at bruge 29 kr på et paradise afsnit forleden. Det er forfærdeligt :D

MOMO sagde ...

Jeg synes det er fusk og bedrag alt det dér sker i dag, men det er nok bare fordi jeg var naiv nok til at tro at dem fra paradise var selvstændige mennesker, med egne meninger - nu ved jeg at kloge mennesker fra TV3 siger til dem ALT hvad de skal gøre!!

Er stadig lidt oppe i det røde felt :D

Sofie B sagde ...

Haha.. Paradise er lort - og alligevel følger man det hver dag.. Betaler dog ikke 30 kr for det.. ;)
Og tøj om livet er 80'er fedt! :) Det blir et hit til sommer, det er jeg sikker på..

Senette sagde ...

Eej, hvad er det, at jeg er gået glip af i Paradise? =/ Kan I ike skære det lidt mere ud i pap :p

MOMO sagde ...

Du er ikke gået glip af noget :D Det jeg brokker mig over, er hvad der sker i aften.. hehe!

Senette sagde ...

Haha nåårh, følte mig virkelig lige dum, fordi jeg ikke havde opfattet det ;)

Louise sagde ...

Haha mig og min kæreste gjorde præcis det samme i går, fordi vi ikke kunne vente med at se det nye afsnit. Men føj jeg blev også sur!!
/Louise

Anonym sagde ...

Ja nu forstår jeg hva du mener med paradise hotel !!
Kæft hvor er det ringe .. det er SÅ tydeligt at de har fortalt hende, hvor hun skal stå.. hvem vil ellers vælge Carlos.. ?! NEJ NEJ NEJ hvor er det bare planlagt !!
Det er så vildt..

Sara sagde ...

Jaha! Jeg var også bare SÅ sur da jeg så det i går!
Haha, det kan faktisk næsten godt ske at det med trøjen i livet kommer tilbage. Come-on det passer lige ind i American Apparel hypen.

MOMO sagde ...

Armen altså, paradise.. tsk!
"Jeg valgte Carlos, fordi jeg synes han så sødest ud" - NEJ, du valgte ham fordi nogen dumme mænd fra TV3 sagde du SKULLE.