21.3.10

BALLOON GIRL




Nu er vi hjemme. Dejlig weekend. Dejlig tur.

13 kommentarer:

Janni C. C. sagde ...

Kan godt lide det første billede, med ballonerne i pytten. Skaber god kontrast :)
Og lækker lækker coat du har :D

Anonym sagde ...

Må jeg spørge om hvor din kjole er fra?

Simone sagde ...

WOW, nogle flotte billeder! :)

Alona Vibe Vestergaard Andersen sagde ...

Jeg eeelsker det første billede. Det er et virkelig flot billede med en sej komposition!!

pernille ba sagde ...

Flotte billeder :)

benedicte sagde ...

fed jakke, hvor er den fra?(-:

Kath sagde ...

Det første jeg tænkte var: Jeg vil også have en hjerteballon!! :D

/Kath - geticecubes.blogspot.com

Cecilie sagde ...

hvor er den fine trenchcoat fra??:-)

Anonym sagde ...

Jeg elsker billede nr.1!

Katrine. K sagde ...

som i... SERIØST smukke billeder!!

MOMO sagde ...

Uhh, hvor er i søde altså! :D Trenchen er fra H&M, og kjolen er fra Gina Tricot :-)

Catarina sagde ...

lovely outfit, i really like the trench.
x

amanda sagde ...

love this photo!! so pretty and the dress is adorable with the trench.