29.3.10

DAGENS




Mhhhm, de næste par dage står på påske med stort P.

10 kommentarer:

gina sagde ...

elsker det her. din poseing er ogsaa perfekt.

Laura Gerencser sagde ...

Great outfit!!

Anna-Sofie sagde ...

Lækre sko! Hvor er de fra :)

Karoline Lund Sass sagde ...

Rigtig fedt outfit, jeg elsker dine sko, de er dejlige. Hvor er de fra? :-)

Karoline - karolinesass.blogspot.com

NLR sagde ...

Jeg elsker dit outfit! Perfekt kombination af striktrøje og pencilskirt. Go' påske til dig! :-)

kystbund sagde ...

Smukke billeder.

cadencesmama sagde ...

beautiful!!

http://cadencesmama.blogspot.com

Sara sagde ...

Åh, den trøje har jeg virkelig også haft kig på! flot outfit.

MOMO sagde ...

Undskyld, fik aldrig svaret.. topshop! :)

Mille sagde ...

Elsker dine sko. De er fantastiske.
Hvis du nogensinde vil sælge dem så skriv til mig. min mail er millefeh@hotmail.com.
Fed blog!

treschicforus.blogspot.com
/mille