10.3.10

DANCE DANCE DANCE














21 kommentarer:

Mi Confesión sagde ...

FANTASTISKE BILLEDER!! Hvor er skoene fra billede nr. 2 fra?

:) Line Sofie

Mine sagde ...

ej hvor ser det fedt ud... elsker især outfittet med de sorte sko og den gule kjole :D

Tanja la Cour sagde ...

Det ser ud til, i har haft det rigtig sjovt! skønne billeder!
- og dejlig blog :)

le pearl sagde ...

Dress up fun, how adorable!

Nunne sagde ...

eej nogle fine billeder, jeg elsker også at klæde mig ud :D

Anonym sagde ...

hvor er skoene på billede 2 fra?????

Louise sagde ...

iihh.. I love it!

//lou

MOMO sagde ...

De er fra aldo :D

SUS sagde ...

HAHA det ser ud til, at I har haft det sjovt:)
//Katarzyna

Katrine. K sagde ...

elsker de her billeder!!!! er forelsket i de hvide sko.

Sara sagde ...

Skønne billeder!

theworldofc sagde ...

virkelig dejlige billeder!!!
C

Catarina sagde ...

love the shoe collection!
x

Christina sagde ...

Cool billeder. Elsker dem alle. FEDT!

http://passionsforfashion.blogspot.com/

Anonym sagde ...

De der hvide blonde støvler er for fede. Er det nogen man kan finde et sted? :)

Josefine Mary sagde ...

ej alt for skønne billeder!!
det er lige præcis det jeg elsker ved at pige :)
DRESS UP

Gina sagde ...

savner maria helt vildt når jeg ser de her billeder!!!!!
og dig self babe ;)

haha ELSKER DE HVIDE SKO MERE END KATRINE!!!!!

MOMO sagde ...

Fedt i kan lide billederene! :D

De hvide sko er nok ikke til at få fat i, desværre ladies ;-) De er genbrug!

Anonym sagde ...

er de sorte sko på billede 2 til salg?????!! (JA :D )
og hvis ikke er det lang tid siden de er købt??

MOMO sagde ...

Nej, desværre :) hehe! og HVIS de er, så køber jeg dem først ;-) hahaha!

Ditte sagde ...

Hvor er det bare en SKØN billedserie :)
Kom til at smile da jeg så den..