24.3.10

"Det er ikke godt med mennesker, der ikke ved hvem de selv er."


Jeg faldt i søvn igår kl. 21:30 og vågnede i dag 8:30, hvad
er det? 10-12-13 timer jeg har fået sovet der? Forgive me,
har altid været forfærdelig til matematik.
Forstår ikke
hvordan jeg hele tiden ved 22 tiden kan være så træt. Jeg sov
altid engang først ved 3 tiden. Jeg har store prikker på i dag,
og skal spille spil senere. Efter dét skal jeg spise middag
og se PH - også selvom jeg har valgt ikke rigtig at følge med,
men hvad sker der?! Peter?! Trekant?! Intriger? Kan jo ikke
bare stoppe med det. Ellers kommer jeg til at bruge for mange
penge for visat ON DE LORT. Nu vil jeg smutte til work!
Sikke en masse mundlort, der lige røg ud :-)

5 kommentarer:

Sisse-Sofie sagde ...

Der er en gruppe på Facebook hvor du kan få koden til at downloade ph afsnit gratis. Fyi

MOMO sagde ...

Må have den kode!!!! Kan du skaffe den? :D

Islands of fashion sagde ...

jeg vil også sove kl22, jeg kan intet, jeg fryser hele tiden og vil bare sove! Irriterende.
Men er altid klar om morgenen.
Mon man mangler et eller andet? vitaminer..

Anonym sagde ...

Du følger vidst meget godt med i det alligevel, lad være med at skam dig :) hihi.

thøstesen85 sagde ...

NOO:: :D Hva er det for en kode..?? kan du linke til gruppen.. ?? :P
Jeg kender også et sted hvor man kan downloade dem gratis.. Men det er jo også ulovligt.. :)

-til alle tøser: Kender I den hjemmeside der hedder boohoo.com .. ?? Der er nogle rigtig fine blomstrede kjoler i f.eks. pastelfarver til ingen penge.. :) Der er mange fine kjoler og toppe derinde, havde bare ik hørt om siden før jeg læste om den i kig ind.. ;) Jeg har lige bestilt hjem derinde fra.. super fine blomstrede kjoler med lækre detaljer på ryggen..
bare et lille kvinde-til kvinde fif.. hihi.. ;)

/MetteT