12.3.10

THE LOVELY BONES




Se den.

14 kommentarer:

Maria sagde ...

Har læst bogen..... Det var nok!!

MOMO sagde ...

Nok på hvilken måde? :O

cravionista sagde ...

Øøøj vil SÅ gerne se den, men har alligevel hørt mange dårlige anmeldelser, men hvis du anbelfaler den, kan den næsten ikke være dårlig? :)

MOMO sagde ...

Jeg er fuldstændig vild med den! Den går lige i hjertet på mig :) Men jeg er også en sucker når det gælder smukke fotografiske scener!

Christina sagde ...

Jeg synes den er mærkelig. Fin historie, men alt det der med at hun er et spøgelse som ikke er nået til himlen endnu, men befinder sig i den der tegnede falske verden ødelægger det hele. Vil ikke anbefale folk at bruge penge på biografbillet :)

cravionista sagde ...

Og det er den jo i den grad spækket med i den her film - bare i traileren er billederne fra fantasiverdenen så smukke at se på. Jeg må hellere komme afsted mod biffen snarest så :D

Sophie sagde ...

den er ikke pengene værd!!!

R. Larsen sagde ...

Der må jeg være uenig! Jeg har aldrig set sådan en dårlig film før. Starten var god og sådan, men så begyndte handlingen at blive noget så plat! Bestemt ikke pengene værd, nej! ;-)

C. sagde ...

Er uenig med de fleste kommentarer!
Synes filmen er smuk, og skal bestemt ses!

MOMO sagde ...

Godt C :D

Anonym sagde ...

en TOTAAAL skuffelse !!!

Anonym sagde ...

Virkelig en af de smukkeste film jeg længe har set!

Kristina Mikkeline Ludvigsen sagde ...

Jeg synes den var god, men også ret uhyggelig hehe :) Det er sådan en man for traumer af lidt efter. men jeg vil klart anbefale den :)

Nunne sagde ...

det skal lige siges at jeg slet ikke bryder mig om amerikanske film, så jeg blev ikke skuffet. jeg så the lovely bones i weekenden og den var flot ja - og latterlig grinagtig. rigtig amerikansk. øv. den havde virkelig potentiale og så ødelægger Peter Jackson den med sukker og hans "in between"-paradis for voldtægtsofre.. Men Susan Sarandon og ISÆR Stanley Tucci var helt geniale karakterer.
http://nunne.dk