4.3.10

MIN STORE LAST



Jeg er dybt afhængig...

12 kommentarer:

Lola sagde ...

det er da i det mindste en nogenlunde sund last ;)

Mystique sagde ...

Det ser satme lækkert ud ! Sund last at have i forhold til os andre

Janni C. C. sagde ...

Det ser virkelig også lækkert ud!

A Shopaholic is loose sagde ...

Mmm, friske jordbær! Mums... ;-D

Anonym sagde ...

Har du overvejet det miljømæssige uforsvarlige ved at spise jordbær på den her tid af året? Nej, vel?

Signe sagde ...

Ligner noget vi andre også kunne gå hen og blive afhængige af... :) Hvis du har tid, ville det være super fedt, hvis du vil oplyse ingredienser / fremgangsmåde - da jeg vist ikke helt kan gennemskue alt, hvad skålen indeholder :)

Rigtig god weekend!! / Signe

Stephanie H sagde ...

Og så er der min last der er chokolade og kage - damn, skal vi bytte? ;)


S
www.stephaniehonore.blogspot.com

MOMO sagde ...

Jeg elsker det meget højt!! :)
Signe, i morgen skriver jeg hele indholdet :-) stik hovedet ind dér!
Stephanie, ha ha.. Chokolade er også goddt!

Signe sagde ...

Fantastisk - jeg kigger ind i morgen! Hav en god aften med knækbrød, chokolade, blomster osv :)

MOMO sagde ...

Signe, ihh, dårlig stil at jeg ikke fik skrevet, men har simpelten ikke haft tid.. skriver imorgen!

MOMO sagde ...

Okay, så kunne jeg endelig skrive det! Det er ikke så indviklet, det er noget græsk yoghurt, også er det "Føtex jubilæums mysli" (mandler, hakkede hasselnødder, hørfrø, rosiner, tørrede tranebær), lidt ekstra mandler, jordbær og sirup:)!

Signe sagde ...

Tusind tak - det skal absolut prøves. Snart!!