3.4.10

DAGENS




Jeg er glad. Smutter til påskefrokost.

8 kommentarer:

Coco Christianne sagde ...

wow, you look beyond amazing!

Stine M.H sagde ...

hvor er det et fint mix :)
rigtig forår!

god påske.
- Stine

www.the-fashion-wall.blogspot.com

Glitter Amalie sagde ...

Den top minder meget om en ny bluse jeg lige har blogget om.. min er bare med korte ærmer.. Men fint ser det ud :)

- Glitter Amalie

Kasper & Tanja sagde ...

Skønne billeder og skønt outfit. Smiler helt over synet af din have. Den minder mig om min bedstemors have. Har haft mange dejlige stunder der. God dag til dig.

- Tanja Katrine

Kathrine sagde ...

Smuk top!
www.minmode.wordpress.com

jettemia sagde ...

jeg elsker simpelthen alle dine nederdele! du overasker virkelig hver gang!

Asta sagde ...

Det er da den sødeste lille grønne bil i baggrunden!
Sejt outfit forresten og GOD blog!

- Asta

MOMO sagde ...

Tak søde læsere! Det er ikke min have, men synes også det er den mest fantastiske have :D