7.4.10

DR. MARTENS



Vi har lige fået nogen nye ind. Er så PÅ, på de hvide...!!!

12 kommentarer:

Nanna Høgh sagde ...

ja de hvide er virkelig seje, hvad koster de der? :)

Laura Gerencser sagde ...

I WANT those purple ones!!!

Julie Emmelie sagde ...

åhh de grå/lilla i nederste hjørne er mums! !

julliie.blogspot.com

Sara sagde ...

også jeg! Skrev faktisk et indlæg om dem i går :)

Nadine sagde ...

Hvor arbejder du henne? :)

mette louise sagde ...

jaa, de hvide er vildt fede!
og ku' virkelig også godt de lilla og røde ;b

Inés o Andrea sagde ...

I LOVE THOSE SHOES !
xx

Christina Santiago sagde ...

OGSÅ mig!!! har ønsket mig de hvide i umindelige tider! :D - de er for fede ;)

Just Frida sagde ...

Pyhh, Det vil sige at mine 17 år gamle hvide Dr. M's stadig holder? Cool! :)

MOMO sagde ...

Jeg arbejder i Pro Tempore, så man kan ikke købe tingene vi har, men låne det til modeserier osv :-)

Ina sagde ...

Hej :) Undskyld jeg spørger på dette indlæg, men de brune wedges du har købt fra H&M - hvordan er de i størrelsen? Svinger nemlig mellem to størrelser og er i tvivl om, hvilken jeg skal vælge.

Nadine sagde ...

Lyder da som en nice job!! :)