8.4.10

TRAVLT



Jeg har simpelthen så travlt. På arbejdet knokler vi med at
få AW10 ind i showroomet, og dét bruger jeg min energi 100
procent på. Det betyder at jeg er vildt udkørt når jeg kommer
hjem og dét betyder jeg ikke er den mest inspiererende....

Næste uge bliver spændende. Dér er der presseuge og en masse
moderedaktøre kommer ind til snak og kigge på sagerne. Bliver
super godt. Det eneste jeg bekymrer mig for, er at jeg synes
tiden går så utroligt stærkt. Møder kl. 10, og pludseligt er
kl. 17.. Wupti! Men det er vel kun en godt ting? Stikker nok
hovedet ind med et dagens indlæg senere, som slet ikke er
typisk mig, men det var det eneste jeg gad at have på, ha ha.

5 kommentarer:

Maria sagde ...

Hvor arbejder du og som hvad?
Mvh Maria

Fashion Affairs sagde ...

Hvor arbejder du henne? (:

MOMO sagde ...

PR-bureauet Pro Tempore :)!

Sara sagde ...

Det lyder fantastisk!

caroline sagde ...

Hey Momo.
Nu har jeg efterhånden læst et par gange at du arbejder hos Pro Tempore. Hvad er det præcist du laver der? Og ved du om det er muligt at få et arbejde der? :)
Mvh Caroline.